Strona główna
Siłownia   71/ 348 80 67      silownia@spa.wroc.pl
 

 

Godziny otwarcia

Siłownia

Pn-Pt

6:00 - 22:00

Sob
10:00 - 20:00

Niedz
10:00 - 20:00

Zajęcia

 

BodyART

Zajęcia skierowane do każdego; cel: prawidłowe funkcjonowanie ciała jako całości poprzez siłę funkcjonalną i trening stabilizujący (ćwiczenia z oporem własnego ciała, w różnych pozycjach wyjściowych, przy muzyce) oraz nauka prawidłowego oddychania, zawiera elementy YOGI, fizjoterapii, japońskiej DO IN, intensywność: niska do umiarkowanej

Atak na brzuch

Zajęcia wzmacniające mięśnie brzucha, poprawiające wytrzymałość i spalajace tkankę tłuszczową. Trening składa się z prostej rozgrzewki i dwóch głównych części - ćwiczeń cardio/aerobowych i ćwiczeń na mięśnie brzucha. Zajęcia przeznaczone są zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych. Struktura zajęć pozwala na indywidualne dostosowanie intensywności ćwiczeń.

Body Pump

Zajęcia dla osób przyzwyczajonych do wysiłku fizycznego zarówno dla kobiet jak i mężczyzn; cel: poprawa wytrzymałości siłowej oraz modelowanie ciała z wykorzystaniem lekkiej sztangi, gdzie obciążenie dopasowane jest indywidualnie do każdego ćwiczącego, intensywność: wysoka.

Cellu Stop

Zajęcia dla osób przyzwyczajonych do treningów fitness; cel: redukcja cellulitu z okolic brzucha, ud i pośladków poprzez dużą liczbę powtórzeń ćwiczeń, ćwiczenia połączone w proste układy, wykonywane bez przyborów, intensywność: umiarkowana do wysokiej.

Joga

Zajęcia dedykowane każdemu, bez względu na wiek i poziom zaawansowania. Cel: poprawa równowagi i koncentracji, wzmocnienie i uelastycznienie ciała, polepszenie jakości oddechu. Na zajęciach wykonujemy sekwencje asan, ucząc się zarówno precyzyjnego wykonania pojedynczych pozycji, jak i płynnych przejść pomiędzy poszczególnymi asanami. Dostępne na sali pomoce, używamy wedle indywidualnych potrzeb. Intensywność: umiarkowana.

Pilates

Zajęcia dla każdego; cel: stworzenie równowagi w ciele, zwany też treningiem "dobrego samopoczucia" wpływa na to jak wygląda ciało, jak je odczuwamy i jak ono pracuje, ćwiczenia bez stresu i męki przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają w dobry nastrój oraz poprawiają wygląd ciała, jedna z najbezpieczniejszych form fitness; intensywność: niska do umiarkowanej.

Shape

Dla osób aktywnych, przyzwyczajonych do zajęć ruchowych; cel: rzeźbienie całego ciała (ramiona, klatka piersiowa, brzuch, plecy, uda, pośladki) oraz podnoszenie wytrzymałości siłowej poprzez zaangażowanie górnych i dolnych partii ciała, z zastosowaniem dostępnych, różnorodnych sprzętów fitness; intensywność: umiarkowana.

Stretching

Zajęcia dla każdego bez względu na wiek i poziom zaawansowania.  Jest to forma ćwiczeń rozciągająco-relaksacyjnych. Poszczególne pozycje ćwiczeń połączone ze sobą tworzą płynną całość. Rozciąganie odbywa się w sposób aktywny i pozwala uelastycznić mięśnie i zwiększyć zakres ruchu w stawach.

Zdrowy kręgosłup

Trening dla każdego od ucznia do seniora, również dla kobiet w ciąży, cel: niwelowanie bólów kręgosłupa, korekcja oraz kompensacja postawy ciała; intensywność niska. Odmiany: ZDROWY KRĘGOSŁUP/ STRETCHING ZDROWY KRĘGOSŁUP/ funktional.

Zainspiruj się Instagram
Google Maps
Wrocławskie Centrum Spa
ul. Teatralna 10-12
50-055 Wrocław
Facebook Bądź na bieżąco