Bon TravelPass MyBenefit
MyBenefit jest emitentem bonów TravelPass Premium i TravelPas SPA, które mogą być wymieniane w naszej firmie na określone usługi.
- Bony TravelPass Premium mogą zostać zrealizowane na wszystkie usługi realizowane przez Wrocławskie centrum SPA.
- Bon nie podlega wymianie na gotówkę. Nie ma również możliwości wydawania reszty w gotówce z Bonów,
- Bony mogą zostać wykorzystane na usługi Partnera dla jednej lub wielu osób.
- Bony mają nominał będący dowolną wielokrotnością 50 PLN. Bony można łączyć. Na jedną usługę można wydać dowolną ilość Bonów.
- Data ważności Bonu umieszczona jest na jego awersie. Data ważności Bonu oznacza dzień, do którego musi nastąpić rezerwacja usługi i dokonanie płatności Bonem. Po upływie ważności Bon nie może być realizowany.
- Jeśli wartość realizowanej usługi jest wyższa od wartości Bonów, Posiadacz Bonów dopłaca różnicę gotówką, kartą płatniczą (o ile istnieje taka możliwość).
- Mamy obowiązek odmówić przyjęcia Bonów nieoryginalnych, uszkodzonych lub zabrudzonych w stopniu uniemożliwiającym ich identyfikację, a także unieważnionych.
- Procedura realizacji Bonów jest opisana na odwrocie każdego Bonu.
- Posiadacz Bonów meldując się w Obiekcie jest zobowiązany przedstawić Bony jako potwierdzenie sposobu zapłaty za zarezerwowane usługi.
- Recepcjonista może przyjmować tylko Bony składające się z dwóch odcinków. Recepcjonista otrzymuje od posiadacza Bony i sprawdza poprawność numerów przedstawianych Bonów w internetowym systemie ewidencji Bonów znajdującym się w „Panelu Partnera”. Zrealizowane Bony Posiadacz zostawia w Obiekcie.
- Posiadacz Bonów może poprosić o wystawienie rachunku lub faktury za usługi opłacane Bonami.
- Reklamacje z tytułu zakupionych usług Posiadacze Bonów winni składać zgodnie z warunkami świadczenia usług stosowanymi przez Akceptanta, u którego realizowali Bony.
- Reklamacje związane z funkcjonowaniem systemu bonów TravelPass Premium należy składać e-mailowo na adres info@mybenefit.pl.