Aqua aerobik
Fitness
Instruktorzy
Galeria
Cennik
Grafik

Aqua aerobik

j
Forma ćwiczeń w odciążeniu, pozytywnie wpływa na pracę całego organizmu, przede wszystkim usprawnia układy: oddechowy i krążenia. Regularny trening pomaga w sposób przyjemny uzyskać smukłą sylwetkę, skutecznie pomaga walczyć z cellulitem, wpływa na przyspieszenie przemiany materii. Dzięki ćwiczeniom w wodzie zwiększa się ruchomość i zakres ruchu w stawach, wzrasta siła i elastyczności mięśni, ścięgien i więzadeł. Uczestnictwo w zajęciach aqua aerobiku przy muzyce pozytywnie wpływa na samopoczucie, pomaga odstresować się i zrelaksować po ciężkim dniu. Jest doskonałym sposobem aktywnego spędzania czasu wolnego.

Prowadzimy zajęcia na różnych poziomach zaawansowania.

BASIC ●

Dla osób początkujących, rozpoczynających swoją przygodę z aqua aerobikiem. Zajęcia dla wszytkich powyżej 16 roku życia również dla seniorów i kobiet w ciąży [zalecana konsultacja lekarska]. Zajęcia przygotowujące układ sercowo-naczyniowy, kostno-więzadłowy i mięśniowy do wysiłku. Trening ogólnorozwojowy ukierunkowany na ‘’czucie wody’’, odbywający się na płytkim basenie (od 80 do 110cm). Nie wymagana umiejętność pływania. Intensywność niska do umiarkowanej.

TBC ●●

Dla osób przyzwyczajonych do wysiłku fizycznego w środowisku wodnym. Zajęcia dla wszystkich powyżej 16 roku życia. Trening ma charakter ogólnorozwojowy i wzmacniający. Do zajęć wykorzystywany jest sprzęt zwiększający opór wody np. hantle, dyski, nakostniki. Zajęcia odbywają się zarówno na płytkiej jak i na głębokiej wodzie [od 80 cm do 220 cm]. Dla poprawy komfortu udostępniane są pasy wypornościowe. Nie jest wymagana umiejętności pływania, ale przyzwyczajenie i swobodne poruszanie się w wodzie.  Intensywność umiarkowana.

POWER ●●●

Dla osób przyzwyczajonych do intensywnego wysiłku fizycznego w środowisku wodnym. Trening o charakterze wytrzymałościowo – siłowym, poprawiający wydolność organizmu, mający wpływ na wzrost wytrzymałości i siły mięśniowej. Proste choreografie wykorzystywane na zajęciach mają wpływ również na  kształtowanie koordynacji ruchowej. Zajęcia odbywają się zarówno na płytkiej jak i na głębokiej wodzie [od 110 cm do 220 cm]. Dla poprawy komfortu udostępniane są pasy wypornościowe. Nie jest wymagana umiejętności pływania, ale przyzwyczajenie i swobodne poruszanie się w wodzie. Intensywność umiarkowana do wysokiej.

ZDROWY KRĘGOSŁUP  ●

Trening dla każdego od seniora do ucznia, również dla kobiet w ciąży, cel: niwelowanie bólów kręgosłupa, korekcja oraz kompensacja postawy ciała; intensywność niska. Odmiany: ZDROWY KRĘGOSŁUP/ STRETCHING ZDROWY KRĘGOSŁUP/ funktional.

PILATES ●

Zajęcia dla każdego; cel: stworzenie równowagi w ciele, zwany też treningiem "dobrego samopoczucia" wpływa na to jak wygląda ciało, jak je odczuwamy i jak ono pracuje, ćwiczenia bez stresu i męki przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają w dobry nastrój oraz poprawiają wygląd ciała, jedna z najbezpieczniejszych form fitness; intensywność: niska do umiarkowanej.

JOGA ●○

Zajęcia dedykowane każdemu, bez względu na wiek i poziom zaawansowania. Cel: poprawa równowagi i koncentracji, wzmocnienie i uelastycznienie ciała, polepszenie jakości oddechu. Na zajęciach wykonujemy sekwencje asan, ucząc się zarówno precyzyjnego wykonania pojedynczych pozycji, jak i płynnych przejść pomiędzy poszczególnymi asanami. Dostępne na sali pomoce, używamy wedle indywidualnych potrzeb. Intensywność: umiarkowana.

SHAPE ●●

Dla osób aktywnych, przyzwyczajonych do zajęć ruchowych; cel: rzeźbienie całego ciała (ramiona, klatka piersiowa, brzuch, plecy, uda, pośladki) oraz podnoszenie wytrzymałości siłowej poprzez zaangażowanie górnych i dolnych partii ciała, z zastosowaniem dostępnych, różnorodnych sprzętów fitness; intensywność: umiarkowana.

ABT ●●

Zajęcia dla początkujących; cel: modelowanie i wzmacnianie dolnych partii ciała (brzuch, biodra, uda, pośladki) bez przyborów, nauka podstawowych kroków fitness i techniki wykonywania ćwiczeń wzmacniających; intensywność: niska do umiarkowanej.

CELLU STOP ●●

Zajęcia dla osób przyzwyczajonych do treningów fitness; cel: redukcja cellulitu z okolic brzucha, ud i pośladków poprzez dużą liczbę powtórzeń ćwiczeń, ćwiczenia połączone w proste układy, wykonywane bez przyborów, intensywność: umiarkowana do wysokiej.

TRENING FUNKCJONALNY ●●

Trening dla osób przyzwyczajonych do wysiłku, cel: przywrócenie równowagi i utraconych funkcji ciała, wzmocnienie prawidłowych wzorców ruchowych poprzez ćwiczenia angażujące całe ciało, modelowanie sylwetki, poprawa wydolności organizmu oraz  wytrzymałości siłowej, intensywność: umiarkowana do wysokiej.

SUPER BRZUCH ●●

Zajęcia przeznaczone dla osób przyzwyczajonych do wysiłku; cel: modelowanie mięśni brzucha oraz wzmacnianie tzw. "środka", budowanie gorsetu mieśniowego, stabilizacja kręgosłupa, trening w oparciu o serie intensywnych ćwiczeń skierowanych na brzuch oraz plecy w okolicy lędźwiowej przy użyciu dostępnych przyborów lub z oporem własnego ciała; intensywność: umiarkowana.

ZUMBA ●●○

Zajęcia dla osób przyzwyczajonych do intensywnego wysiłku fizycznego, lubiących głośną latynoamerykańską muzykę oraz mających poczucie rytmu, cel: wprawienie w dobry nastrój, kształtowanie sylwetki i wytrzymałości całego ciała, intensywność: wysoka.

BODY PUMP ●●●

Zajęcia dla osób przyzwyczajonych do wysiłku fizycznego zarówno dla kobiet jak i mężczyzn; cel: poprawa wytrzymałości siłowej oraz modelowanie ciała z wykorzystaniem lekkiej sztangi, gdzie obciążenie dopasowane jest indywidualnie do każdego ćwiczącego, intensywność: wysoka.

TABATA ●●●

Zajęcia dla osób uprawiających już różne formy aktywności fizycznej; cel: przyspieszenie metabolizmu, intensywne spalanie kalorii poprzez wykonywanie 8 serii ćwiczeń, każda po 20 sekund, z maksymalną intensywnością, ćwiczenia zawarte w treningu angażują jak najwięcej grup mieśniowych, są funkcjonalne; intensywność: wysoka

TABATA ●●●

Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet.Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet.
   
  • marcelina
  • Marcelina Łoboda  instruktor fitness i aqua. Miłośniczka zajęć z nurtu medical fitness (zdrowy kręgosłup, stretching, trening funkcjonalny). Profesjonalna i energiczna, zawsze uśmiechnięta, chętnie służy pomocą i radą. Cechuje ją indywidualne podejście do każdego klienta. „Inspiracją do tworzenia lekcji są sukcesy moich klientów”.
  • justyna
  • Justyna Tabor  instruktor fitness, tańca współczesnego i pływania. Uczestniczka licznych krajowych i zagranicznych konwencji oraz szkoleń. Od wielu lat zafascynowana AQUA FITNESSEM. Praca instruktora to nie tylko jej zawód, ale przede wszystkim wielka pasja i radość, którą stara się dzielić z uczestnikami swoich zajęć.
  • Magdalena Mężyk
  • Magdalena Jura
  • Paulina Orzechowska
  • Alicja Zawadzka
  • Ewa Witkowska 
  • Małgorzata Szydełko
  • Agata Rok
  • Mateusz Stadnik
  • Agnieszka Grzywińska