Aqua aerobik
Fitness
Instruktorzy
Galeria
Cennik
Grafik

Aqua aerobik

j
Forma ćwiczeń w odciążeniu, pozytywnie wpływa na pracę całego organizmu, przede wszystkim usprawnia układy: oddechowy i krążenia. Regularny trening pomaga w sposób przyjemny uzyskać smukłą sylwetkę, skutecznie pomaga walczyć z cellulitem, wpływa na przyspieszenie przemiany materii. Dzięki ćwiczeniom w wodzie zwiększa się ruchomość i zakres ruchu w stawach, wzrasta siła i elastyczności mięśni, ścięgien i więzadeł. Uczestnictwo w zajęciach aqua aerobiku przy muzyce pozytywnie wpływa na samopoczucie, pomaga odstresować się i zrelaksować po ciężkim dniu. Jest doskonałym sposobem aktywnego spędzania czasu wolnego.

Prowadzimy zajęcia na różnych poziomach zaawansowania.

BASIC ●

Dla osób początkujących, rozpoczynających swoją przygodę z aqua aerobikiem. Zajęcia dla wszytkich powyżej 16 roku życia również dla seniorów i kobiet w ciąży [zalecana konsultacja lekarska]. Zajęcia przygotowujące układ sercowo-naczyniowy, kostno-więzadłowy i mięśniowy do wysiłku. Trening ogólnorozwojowy ukierunkowany na ‘’czucie wody’’, odbywający się na płytkim basenie (od 80 do 110cm). Nie wymagana umiejętność pływania. Intensywność niska do umiarkowanej.

TBC ●●

Dla osób przyzwyczajonych do wysiłku fizycznego w środowisku wodnym. Zajęcia dla wszystkich powyżej 16 roku życia. Trening ma charakter ogólnorozwojowy i wzmacniający. Do zajęć wykorzystywany jest sprzęt zwiększający opór wody np. hantle, dyski, nakostniki. Zajęcia odbywają się zarówno na płytkiej jak i na głębokiej wodzie [od 80 cm do 220 cm]. Dla poprawy komfortu udostępniane są pasy wypornościowe. Nie jest wymagana umiejętności pływania, ale przyzwyczajenie i swobodne poruszanie się w wodzie.  Intensywność umiarkowana.

POWER ●●●

Dla osób przyzwyczajonych do intensywnego wysiłku fizycznego w środowisku wodnym. Trening o charakterze wytrzymałościowo – siłowym, poprawiający wydolność organizmu, mający wpływ na wzrost wytrzymałości i siły mięśniowej. Proste choreografie wykorzystywane na zajęciach mają wpływ również na  kształtowanie koordynacji ruchowej. Zajęcia odbywają się zarówno na płytkiej jak i na głębokiej wodzie [od 110 cm do 220 cm]. Dla poprawy komfortu udostępniane są pasy wypornościowe. Nie jest wymagana umiejętności pływania, ale przyzwyczajenie i swobodne poruszanie się w wodzie. Intensywność umiarkowana do wysokiej.

ZDROWY KRĘGOSŁUP  ●

Trening dla każdego od seniora do ucznia, również dla kobiet w ciąży, cel: niwelowanie bólów kręgosłupa, korekcja oraz kompensacja postawy ciała; intensywność niska. Odmiany: ZDROWY KRĘGOSŁUP/ STRETCHING ZDROWY KRĘGOSŁUP/ funktional.

PILATES ●

Zajęcia dla każdego; cel: stworzenie równowagi w ciele, zwany też treningiem "dobrego samopoczucia" wpływa na to jak wygląda ciało, jak je odczuwamy i jak ono pracuje, ćwiczenia bez stresu i męki przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają w dobry nastrój oraz poprawiają wygląd ciała, jedna z najbezpieczniejszych form fitness; intensywność: niska do umiarkowanej.

JOGA ●○

Zajęcia dedykowane każdemu, bez względu na wiek i poziom zaawansowania. Cel: poprawa równowagi i koncentracji, wzmocnienie i uelastycznienie ciała, polepszenie jakości oddechu. Na zajęciach wykonujemy sekwencje asan, ucząc się zarówno precyzyjnego wykonania pojedynczych pozycji, jak i płynnych przejść pomiędzy poszczególnymi asanami. Dostępne na sali pomoce, używamy wedle indywidualnych potrzeb. Intensywność: umiarkowana.

SHAPE ●●

Dla osób aktywnych, przyzwyczajonych do zajęć ruchowych; cel: rzeźbienie całego ciała (ramiona, klatka piersiowa, brzuch, plecy, uda, pośladki) oraz podnoszenie wytrzymałości siłowej poprzez zaangażowanie górnych i dolnych partii ciała, z zastosowaniem dostępnych, różnorodnych sprzętów fitness; intensywność: umiarkowana.

ABT ●●

Zajęcia dla początkujących; cel: modelowanie i wzmacnianie dolnych partii ciała (brzuch, biodra, uda, pośladki) bez przyborów, nauka podstawowych kroków fitness i techniki wykonywania ćwiczeń wzmacniających; intensywność: niska do umiarkowanej.

CELLU STOP ●●

Zajęcia dla osób przyzwyczajonych do treningów fitness; cel: redukcja cellulitu z okolic brzucha, ud i pośladków poprzez dużą liczbę powtórzeń ćwiczeń, ćwiczenia połączone w proste układy, wykonywane bez przyborów, intensywność: umiarkowana do wysokiej.

TRENING FUNKCJONALNY ●●

Trening dla osób przyzwyczajonych do wysiłku, cel: przywrócenie równowagi i utraconych funkcji ciała, wzmocnienie prawidłowych wzorców ruchowych poprzez ćwiczenia angażujące całe ciało, modelowanie sylwetki, poprawa wydolności organizmu oraz  wytrzymałości siłowej, intensywność: umiarkowana do wysokiej.

SUPER BRZUCH ●●

Zajęcia przeznaczone dla osób przyzwyczajonych do wysiłku; cel: modelowanie mięśni brzucha oraz wzmacnianie tzw. "środka", budowanie gorsetu mieśniowego, stabilizacja kręgosłupa, trening w oparciu o serie intensywnych ćwiczeń skierowanych na brzuch oraz plecy w okolicy lędźwiowej przy użyciu dostępnych przyborów lub z oporem własnego ciała; intensywność: umiarkowana.

ZUMBA ●●○

Zajęcia dla osób przyzwyczajonych do intensywnego wysiłku fizycznego, lubiących głośną latynoamerykańską muzykę oraz mających poczucie rytmu, cel: wprawienie w dobry nastrój, kształtowanie sylwetki i wytrzymałości całego ciała, intensywność: wysoka.

BODY PUMP ●●●

Zajęcia dla osób przyzwyczajonych do wysiłku fizycznego zarówno dla kobiet jak i mężczyzn; cel: poprawa wytrzymałości siłowej oraz modelowanie ciała z wykorzystaniem lekkiej sztangi, gdzie obciążenie dopasowane jest indywidualnie do każdego ćwiczącego, intensywność: wysoka.

TABATA ●●●

Zajęcia dla osób uprawiających już różne formy aktywności fizycznej; cel: przyspieszenie metabolizmu, intensywne spalanie kalorii poprzez wykonywanie 8 serii ćwiczeń, każda po 20 sekund, z maksymalną intensywnością, ćwiczenia zawarte w treningu angażują jak najwięcej grup mieśniowych, są funkcjonalne; intensywność: wysoka

TABATA ●●●

Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet.Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet.
   

Justyna Tabor

Instruktor aqua fitness, fitness, tańca współczesnego i pływania. Uczestniczka licznych krajowych i zagranicznych konwencji oraz szkoleń. Ze sportem związana od dziecka, a od dwunastu lat niezmiennie zafascynowana AQUA FITNESSEM. Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie, jest kreatywna,zaangażowana, dynamiczna i zawsze pełna energii. Praca instruktora to nie tylko jej zawód, ale przede wszystkim wielka pasja i radość, którą dzieli się z uczestnikami swoich zajęć.

Agnieszka Grzywińska

Studentka Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. Instruktorka fitness, aqua aerobiku oraz spinningu. Pasjonuje się żeglarstwem, windsurfingiem, a obecnie zaczyna również przygodę ze sportami zimowymi. Lubi aktywnie spędzać czas - sport to jej pasja.

Alicja Zawadzka

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. Instruktorka fitness, aqua aerobiku oraz pływania. Bierze udział w licznych konwencjach i szkoleniach. Ruch i muzyka to dla niej synonimy energii, którą stara się w maksymalnych dawkach przekazywać uczestnikom swoich zajęć. Zawsze dąży do perfekcji w tym co robi kładąc nacisk na technikę i poprawność wykonywanych ćwiczeń. Równocześnie stara się jednak by trening był chwilą wytchnienia od codzienności i przynosił satysfakcję z faktu pokonywania własnych fizycznych i psychicznych ograniczeń. Fitness daje jej dużo satysfakcji oraz szansę przekazania innym,iż kluczem do sukcesu jest mocna wiara w siebie i we własne możliwości.

Karol Jaśkowiak

Fizjoterapeuta z wykształcenia, swoją przygodę z nauczaniem zaczynał od jogi, którą przez wiele lat praktykował. Jego celem jest nauczanie jak za pomocą odpowiednich ćwiczeń oraz technik uzyskać zdrowe, dobrze oddychające ciało oraz spokojny, wolny od zbędnych napięć umysł. Z czasem, obserwując siebie i swoich uczniów, zwrócił się w stronę metody Josepha Pilatesa, która stała się znakomitym uzupełnieniem do praktyki jogi. Obecnie specjalizuje się w tych dwóch metodach, które uważa za kompletne narzędzia do uzyskania harmonijnie rozwiniętego ciała, a co za tym idzie, spokojniejszego umysłu.

Magdalena Mężyk

Wulkan energii! Uśmiechnięta, pogodna, spełniona mama 2 bąbelkow;) Absolwentka AWF w Poznaniu (dietetyk) i we Wroclawiu (health promotion). Ze sportem związana od kiedy sięga pamięcią. Pływanie, tenis ziemny, trójbój siłowy (złota medalistka Mistrzostw Świata w Trójboju Siłowym do kat. 18 w kat.52kg]. Obecnie zawodniczka WDR Wrocław w Ratownictwie Wodnym. Jej zajęcia to ciężka praca i dobra zabawa w jednym! Woda to zdecydowanie jej żywioł!

Paulina Orzechowska

Instruktorka fitness i aqua aerobik. Miłośniczka treningu siłowego i zdrowego żywienia. Nieustannie rozwija się i poszerza wiedzę, uczestnicząc w licznych szkoleniach z zakresu fitness i dietetyki. Energiczna i kreatywna, zawsze stara się podzielić swoją pasją z uczestnikami zajęć. Zadowoleni klienci są dla niej największą motywacją do pracy i samorozwoju

Ola Solomatina

Instruktor aqua fitness i spinning. Studentka Akademii Wychowania Fizycznego. Zawsze uśmiechnięta. Dzięki charyzmie oraz energii motywuje uczestników zajęć, podchodząc do każdego w indywidualny sposób. Dąży do rozpowszechniania zdrowego stylu życia.

Anna Gil

Instruktorka aqua aerobiku stale poszerzająca swoje umiejętności. Ze sportem związana od zawsze. Uwielbia sporty wodne: pływanie, żeglarstwo; trenuje piłkę siatkową w uczelnianym klubie sportowym - po prostu lubi aktywnie spędzać czas. Aqua aerobik, ćwiczenia oraz dawka porządnego ruchu sprawiają jej wielką radość i nawet w najgorszy dzień potrafią doskonale poprawić samopoczucie. Trening może być także świetną odskocznią od codzienności. Poza pracą - studentka V roku medycyny. Traktuje ruch jako receptę na zdrowie.

Agnieszka Mirocka

Z wykształcenia inżynier pracujący jako analityk biznesowy, z zamiłowania instruktor spinningu. Czuje, że urodziła się za późno, co da się usłyszeć na jej zajęciach. W wolnych chwilach zgłębia tajniki gitary basowej i diety wegańskiej.